Ernie Ball 2221

Leverans beräknas mellan Torsdag, 4.07. och Fredag, 5.07.
k
One string missing its ball end
kbladh 25.05.2021
This was my fist test of Ernie Ball strings after normally using Daddario. In the first pack I open, the ball in the ball end is missing on the G string. Impossible to install or fix, string goes in garbage. Hmmm. After installing another G string they play great and sound great. The surface on these strings seem a little bit smoother than Daddario. But very small difference to be honest.

jb
they are cheap
johnny bandit 31.12.2019
they are cheap but work so long my friend dont have to tune it

Grymma strängar
Agge.H 06.09.2022
Dessa strängarna har alltid varit en go-to strängar för mig under en väldigt lång period. Dom är grymt bekväma, vällåtande och ganska välgjorda. Det finns ingen bättre än känslan av nya Ernie-Ball's på gitarren. Jag skulle säga att detta är det bästa du kan få för dina pengar. Vill du inte lägga över 200kr på ett set strängar då är definitivt detta något för dig!

P
Allround.
PeMa 08.12.2017
Använder dem på alla mina elgitarrer. Bra allroundsträngar med bra och jämn kvalitet.

L
Låter bra
Landan 23.01.2024
de fungerar så som de ska egentligen dock är dw på billigare sidan

Mitt nr 1 val!
Anonym 20.01.2017
Provat många strängar genom åren men dessa har blivit mitt nr 1 val pga uthållighet, ljud och pris.

N
Bra allround strängar.
Nico1961 22.09.2022
Har kört med SIT strängar så länge jag minns. Men dom har utgått så jag tog "ett säkert kort". Inga konstigheter, pålitliga strängar som låtit och kännts likadant i typ 20 år nu.

R\
Good strings
Rasmús \\\"Michelle\\\" Pasmús 28.08.2022
A bit to the "metallic" side of sound.

Great strings!
Anonym 11.08.2016
These strings are real easy to play! For plaing standard tuning and half step down they are great but when you go down to something like Drop C then they start to get a bit to loose for My taste. But in general they are great strings that fel really good to play!

D
Bra för sitt pris
Danthegrand 09.05.2019
Standard strängar för mig och många andra, prova vetja.