Cympad Moderator Double Set Ø 80mm

Beräknat utskeppningsdatum till Fredag, 5.07.
Ett mycket bättre alternativ än att tejpa!
Anonym 30.06.2014
Jag har använt Cympads Moderator 80mm istället för att tejpa cymbaler på mindre klubbar och spelställen där cymbalerna varit för högljudda.

Jag vill säga att Cympad Moderator är ett mycket bättre alternativ än att tejpa cymbaler, jag har upplevt en jämnare frekvensåtergivning och naturligare spelkänsla.

Ljudtekniker jag har föreslagit för att vi testar mina moderators istället för att tejpa har alla varit väldigt positivt överraskade.

Moderators är verkligen en produkt jag skulle rekommendera till alla som av någon anledning vill sänka volymen på sina cymbaler för live eller rep situationer.
stabilitet

Woow vilka dämpare!
Anonym 26.09.2016
Jag köpte dessa mest för att få bort de höga övertonerna till min china cymbal och min 12" splash.

Jag har dessa cymbaler som komplement till mitt digitala trumset. Jag måste säga att de dämpar ljudet markant vilket gör att man kan slå relativt hårt utan att bli döv.

Jag är mkt nöjd med denna produkten från Thomann.se!
stabilitet