Till sidans innehåll
seventy years logo
Thomann firar jubileum! Tack för din lojalitet! Upptäck våra jubileumserbjudanden nu. Till erbjudanden

beyerdynamic DT-770 Pro 250 Ohm

Beräknat utskeppningsdatum till Fredag, 27.09.
d
Helt ok
daniel73 12.09.2017
Inte i närheten av så slutna som jag hade trott eller önskat. Köpte lurarna bara för att mina öppna Sennheiser 600 HD läckte in i sångmicken så mycket. DT-770 Pro var visserligen tystare, men inte jättemycket. Billighetskänsla redan vid öppnandet av förpackningen, med tejpade plastpåsar runt sladd etc, men det kan man ju leva med. Sitter mjukt mot öronen men lite väl varmt och spänt. Ljudet är ganska hårt och burkigt och man blir betydligt ljudtröttare än med Sennheiserlurarna. Som sagt, helt ok lurar, men jag hade hoppats på mer, i alla avseenden.

JM
Still early days, but I'm fairly happy
Johan M 22.03.2015
I have not yet used them for recording or mixing music, bur them seem fine. They seem to produce 'truthful' sound as far as I can judge. And I suspect they will work fine for recording/singing ifo a mic.

On the negative side, I expected more comfort. They are ok, but reading a ton of reviews online on how comfortable they where, and looking at those velvety ear cushions, I expected more for the price.