Tillgänglig om några månader
Tillgänglig om några månader

Denna artikel är slutsåld och har beställts från leverantören. Tyvärr kan vår leverantör för närvarande inte garantera leverans under de kommande tre månaderna. Vi rekommenderar därför att du letar efter någon alternativ produkt i vår butik.

Trevlig bekantskap
MrMartin 15.05.2020
Jag var initialt lite besviken på DeepMind då jag var ute efter det enkla avskalade utan undermenyer och massa presets och effekter. Detta instrument är dock fyllt av presets dränkta med effekter som iofs håller god kvalitet (tc och Klark).

Men så snart jag luskade ut hur man snabbt kunde komma igång och skapa ljud från grunden utan effekter så växte maskinen enormt. Det är visserligen en del menyer för vissa parametrar, fast den är snabbjobbad och låter väldigt bra.

Ett stort minus som många lyfter med DeepMind är fläkten i som låter förvånansvärt högt. Det ska dock gå att justera med en inställning, något jag ännu inte har testat. Man blir lite fundersam kring syftet med en fläkt som låter så mycket som man kan sänka…
Skjutreglagen kan kännas lite plastiga/svajiga men får å andra sidan tankarna att landa på Juno 106 eller liknande då det är en liknande känsla.

Det bör tilläggas att det finns en hel del bra presets av allehanda slag om man föredrar färdiga ljud.

SF
Sumsar F 11.02.2021
Nöjd med denna synth, levererar bra ljud. Funktionerna är ok, skulle kanske kunna vara bättre. Finns ingen tom bank (slot) där man kan spara sina egna ljud. Fungerar bra att koppla upp sin padda mot enhetens wifi och på paddan styra alla effekter. Betydligt smidigare att styra effekterna via en padda jämfört med synthen.

T
Fantastic
T.S.J 31.01.2022
Everything I was hoping for

L
Extremely good synth for the money!
Lzki 28.03.2020
This synth is fantastic for the price, it might be lacking in waveform options but it more than makes up for it in the mod/fx sections.
Some people say that its a heavy menu diving synth but i disagree, there is menu diving but its not as awful as some say it is.

jb
got a juno sound + more
johnny bandit 31.12.2019
you can easily get a juno sound but its has the capability to do more