Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Torsdag, 4.07. och Fredag, 5.07.
K
Låter bra men inte felfri
Kattmannen 20.10.2021
Som rubriken lyder så låter Crave riktigt fint, dock fick jag en del problem när jag skulle sequensa den från en kontroller eller från dator. Mitt ex slog om och ändrade ljudet jag hade skruvat fram när en inkommande sekvens kom in. Kanske bara vara att mitt ex var felaktigt, men väldigt frustrerande. Synthen är väldigt jämförbar med Moog Mother32 med skillnad på vco-chip och filter, men Crave är en billighetsvariant och den känns billig (knappar och rattar) även om den är snygg och i ett trevligt format. Du får vad du betalar för.

TF
Kul synth som blir allt roligare
The Flu 26.02.2021
Inget att köpa som första synth då den är monofonisk, halvmodulär och har en sequenser som i mina ögon är en mardröm. Har du bara denna och typ ett par hörlurar och inte kan något om synthesis så kommer du tröttna fort. För den ska bli riktigt kul så skaffa en keystep/beatstep så du slipper handskas med den hemska inbyggda sequensern om du inte vill använda dator. En reverbpedal eller multieffekt är inte heller att frukta för få ljudet att bli riktigt fett. Ska du få riktigt kul med den så är det bara hårda skolan om syntesism och hur en modulär synth fungerar om du ska ha nån glädje av patchkablarna man får med för kunna utnyttja den som det är tänkt. Vill du testa på modulär är det en bang for the buck att starta med. Hade inte skadat med en eller två till ocillatorer för fetare ljud eller en LFO som går att temposynka. Men gör feta basljud och du kan lätt få den låta i närheten av en 303.

BB
Crave
Buffalo Buck 06.04.2022
En liten fin synth med mååånga möjligheter, låter kanon !

IM
Super
Intergalactic Mellon 29.09.2020
Haft min Crave i några veckor nu och jag använder den varje gång jag sätter mig o syntar loss.
Semi moduläriteten är ett super plugs då en kan utnyttja andra modulationskällor eller använda den själv som en källa i sig.

Rekommenderar den till alla som känner sig nyfiken på den modulära världen men vill doppa tårna lite först.
En inkörsport till tyngre grejer kan man nästan kalla den.

Super bra ljud, finns egentilgen inget att klaga på.

E
Knorrigt!
Enti 05.06.2020
Mycket trevlig synth med klassikt acid sound och många nice funktioner. Väldigt kul att experimentera och modulera signalen genom CV-patches vilket resulterar i väldigt flummiga ljud! Har inte använt sequensern så mycket då jag skickat midi från DAW istället, men den är absolut nice att ha till hands.

Byggkvaliten är prima för priset, rattarna känns bra och har nice motstånd och enheten har bra vikt så den glider inte runt på bordet. Överlag väldigt prisvärd!

MJ
Fantastiskt ljud!
Mr. Jord 05.02.2020
Fantastisk liten synth med fläskigt ljud! Knepig sequencer inbyggd, men allt annat kompenserar. Skickar man midi från datorn med Behringers app så kan man lagra patterns den vägen. MIDI anslutningen något lös, känns som den kan bli problem om man rycker eller har kablar som sitter väldigt hårt.

C
Surprisingly fun
Casparis 14.08.2020
I really like this little quite humble little machine. It's fun to play around with and when you learn to work the sequencer a lot of good stuff comes out.
I am still in the learning phase myself and am not able to save any sequencer patterns on the box itself (probably by design) but one workaround is to use midi. Anyway it fits nicely into my workflow.

SB
Great little synth at an amazing price
SåJävla Båddy 24.11.2019
Really fun to ork with and the patch adds a lot of possibilities.
Can't find a way to disable internal Midi for the keyboard though.

s
Such a beauty
sokoleski 05.06.2023
Sounds the business and is really well laid out. Built like a tank. For the price it's outstanding value. Amazing unit.