Auralex Acoustics MoPAD

Beräknat utskeppningsdatum till Torsdag, 4.07.
P
MoPAD rockar
Playground 11.11.2018
Precis vad som behövdes för att få bort vibrationerna i studio möbeln. Placerade dessa under mina rokit 5.
Enda nackdelen är att dom samlar på sig damm lätt.
Rekommenderas av mig.

Riktigt bra.
Anonym 08.07.2016
Hade ett par billigare tidigare men var inte nöjd eftersom monitorna var för tungt och stod snett pga det.

Köpte då dessa istället och hade aldrig trott att det kunde vara så stor skillnad mellan dessa och billigare pads. Ljudet blev mycket tightare och fokuserat. Att de hjälper mycket jämfört med att ha monitorerna stående rakt på en hård yta är sen länge känt, men som sagt att de även kunde göra sån skillnad mot andra pads var glatt överaskande.

Enda minuset är att mina monitorer står snett även med dessa. MoPadsen likt dom billigare viker sig av den ojämna viktdistributionen mina högtalare har.

H
Stöd för högtalare
HaSa 22.10.2014
Skitbra , ljuddämpande bottnar för monitorer.
Dämpar vibrationer och skyddar dina monitorer. Perfekt för dig som har dina monitorer stående på ett skrivbord/studiomöbel eller om dom står tex. på ett mixerbord.
Produkten består av 4 delar, som ger dig möjligheten att vinkla dina monitorer på olika sätt, beroende på hur du sitter i förhållande till monitorerna. Allt för en perfekt lyssningsupplevelse!

Pa
Väldigt bra
Patrik aus M. 10.10.2017
Mycket mer solit skum jämfört med thomans sladdriga. Betala lite mer så får ni kvalité.

RH
Does the job
Rat Himself 05.04.2024
They work really well for my Genelec 1030a speakers on my studio desk.