L
Great Sticks
Luïgi 03.11.2015
Al een tijdje ben ik een groot fan van Matt Greiner, Daarom was ik erg nieuwsgierig na deze stokken. 2 jaar ben ik echt trouw aan pro-mark maar deze moest ik proberen.

Ze liggen echt lekker in de hand en het hout is niet gelakt en daardoor houd je een fijne grip.
de tip is fenomenaal! je kunt er zo lekker de accenten op de ride en hi-hat mee spelen.
De lengte is ook perfect zodat je verder kunt rijken maar wat mij opviel daar door is dat de stok minder lang mee gaat omdat de stok na de tip toe erg dun word en je dus een erg me vibrerende stok krijgt.

al met al een erg goed ontwerp als je na elke set een nieuw paar stokken kan betalen.