belichting

VV
Goed product met zowel RGB als warm wit licht. Zeer compleet.
Veldman Verhuur 20.01.2023
Wij zijn langzaam aan het overstappen naar LED spots. Omdat er vraag is naar RGB maar ook naar warm witte spots is deze lamp een hele mooie aankoop voor ons. En warmwit niet door het mengen van de drie kleuren maar echt als een aparte lichtbron. We hebben er eerst 4 aangeschaft om te proberen. De behuizing voelt erg goed aan. Geen goedkope plastic of dun blik maar echt een kilo of 5. De hoek van het licht is met een draaiknop aan de achterkant goed in te stellen. Wat niet uit de artikelinformatie blijkt is dat een filterhouder zit er al bij. Tevens wordt er een voedingskabel, een kabel om de voeding door te lussen en een xlr kabel bij geleverd! De 230V kabels zijn wel erg stug maar wel super dat de lampen zo compleet worden geleverd! De flightcase is inmiddels besteld. Dus zo op het eerste gezicht een echte aanrader. De komende tijd gaan we ze gebruiken en zijn erg benieuwd naar de praktijk ervaringen.
belichting