Thomann Voyager 3/4 Double Bass

Gratis verzending verwacht tussen Donderdag, 11.07. en Vrijdag, 12.07.
Pd
Prijs kwaliteit meer als prima Bag.
Pieter de Lange 12.03.2022
Heb door de jaren heen verschillende Bags gebruikt zelfs die twee a drie keer duurder waren als deze. Maar deze doet zeker niet onder voor die andere. Goede dikke bescherming (ritsluiting zit hoog weggewerkt dus geen aanraking met de bas bij het in en uit pakken daardoor geen beschadigingen)
De qualiteit van het gebruikte materiaal ziet er ook zeer sterk uit
in de hoop dat dit ook zo is heb deze Bag pas een maand in gebruik.
Verder is het niet echt een lichtgewicht maar toch goed handelbaar zelfs voor mij ben 73 jaar. Wat ik wel even kwijt wil is dit: bij al mijn ooit aangekochte Bags was het eerste wat ik deed (en denk vele met mij )
de rugriemen en haken daarvoor verwijderen omdat ik deze nooit gebruik (misschien een enkele student wel) Het zou beter zijn als deze (bij deze nieuwe bag wel heel luxe) alleen als optie erbij geleverd kon worden dan kan de prijs ook weer een stuk omlaag.
Verder prima snelle service weer van Thomann en prima Bag.
m.v.g. Pieter en succes met eventueel ook deze nieuwe Bag.