Thomann Rack Case 2U

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 8.07. en Dinsdag, 9.07.
Ed
Prima case voor wehnag
Erik de Perik 04.03.2021
Net een SKB maar dan een stuk goedkoper. Alle schroefjes zitten er bij. De pasvorm is net iets minder maar met wat gevloek en gezucht lukt het prima. On the road ook betrouwbaar.

Voor de 2e keer gekocht. Prima rack case!
Sjonnie 20.04.2017
Deze rack case besteld na eerdere ervaring met de 4U versie.

Dit is uitstekend materiaal, met alle schroeven die erbij horen netjes meegeleverd.

Daarbij is dit een van de goedkoopste rack cases die ik kon vinden met deze kwaliteit!

Alles werkt naar behoren, de case is stevig en goed hanteerbaar en prima afgewerkt! Ik ben hier zeer tevreden over, en kan iedereen deze case aanraden.

Nette en stevige case
Anoniem 31.03.2016
De case voelt ondanks dat deze heel erg licht is erg degelijk aan. De case is aan de binnenzijde voorzien van een stevig metalen rack profiel om hierin de 19 inch apparatuur te kunnen bevestigen. Wat ik ook een pluspunt vind is dat er in de deksel een zakje / net met rits is gemonteerd om hierin meteen bijbehorende kabels te kunnen opbergen.
Prijs kwalitatief gezien is dit een geweldig product.

Anoniem 30.12.2015
Very pleased with this rack case. I use it to protect my Aguilar TH 500 bass head. I've used a rackmount shelve, with little modification to the head, but a clampng rack shelf will work fine to, and no modification needed! Plenty of ventilation, room for cables. For some this may be going backwards, but on the rocky road this is perfect for me.