totaal blij
Anoniem 27.01.2016
Na meerdere hoezen en koffers bij div. bedrijven te hebben teruggestuurd, alles was steeds te klein, vond ik deze koffer.
Eindelijk een passende koffer voor mijn 12snarige super jumbo, BlueRidge 140. Past als gegoten en prachtig in evenwicht aan het handvat. Fijn dat de binnenmaten op de site aangegeven waren, dat gaf vertrouwen bij de bestelling.
Mooi afgewerkte en goed af te sluiten koffer. Ik speel vaak buitenshuis, met vrienden e.d. en de koffer is stevig genoeg om mijn gitaar op de motor mee te nemen!
Dat laatste kan je niet van alle koffers zeggen!

voor bij mijn 12 takamanine
GuitarHarry 04.07.2021
voor bij mijn aankoop van mijn 12snarige takamine GJ72CE-12nat, zocht ik een degelijke mooie en goede koffer ter bescherming van mijn 'blonde dame' Navraag gedaan bij verkoopteam en deze adviseerde mij deze Thomann koffer. Deze past perfect is degelijk en ben er erg blij mee. Uitstekende prijs-kwalitiets-verhouding !

m
mennow 29.01.2019
geeft goede bescherming van je gitaar wel wat groot maar het is ook voor een jumbo gitaar dus nix mis mee!

Perfecte koffer
DesD 18.09.2019
mijn Ibanez Jumbo past perfect, mooie koffer voor een heel bescheiden prijs.

Prima koffer
MDijkie 23.11.2020
Fijne koffer, gitaar zit er strak in.
Ruim opberg vak voor allerhande spullen.