Thomann Fibertech Trombone Silver

Gratis verzending verwacht tussen Donderdag, 11.07. en Vrijdag, 12.07.
t
Stijlvolle super lichte koffer geschikt voor professioneel gebruik
trombonistje13 08.06.2019
In deze koffer passen bijna alle trombones perfect. Hij is heel slim ingedeeld en zeer compact en makkelijk in het openbaarvervoer mee te nemen. Ik was verrast door het gewicht, want hij is ultra licht. Het mechanisme om het instrument op je rug te dragen is minder comfortabel, de metalen ringetjes steken na enige tijd dragen op je rug/schouders. Als je er iets onder doet gaat het echter wel. Het zit allemaal wel stevig vast. Er zitten twee bakjes aan de binnenkant, maar in 1 passen max. 2 mondstukken het andere is daarvoor te ondiep. Over het algemeen ben ik zeer tevreden en zou iedereen deze koffer aanbevelen. Ik overweeg nog een tweede te bestellen voor mijn andere trombones.