Naar de inhoud van de pagina
seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

4 / 5

respons

Thomann Didgeridoo Teak 130cm Natural

Levering ongeveer tussen Vrijdag, 2.08. en Maandag, 5.08.
Prima beginners didgeridoo
PA22s 20.02.2023
Toon gemeten tussen E♭ en D
Lengte 140 cm (130 cm besteld)
Voor de prijs is het een prima instrument om mee te beginnen. Ziet er mooi natuurlijk uit. Het heeft een diepe ondertoon en je kunt er mooie andere geluiden mee maken.
Er zit geen bijenwas mondstuk op, je speelt dus op het hout van de didge zelf, wat ik zelf prettiger vind dan het plakkerige van bijenwas (wat je er zelf op kunt maken).
Helaas ontdekte ik gaandeweg dat bij het mondstuk-gedeelte een stuk is opgevuld met houtopvulling. Tijdens het spelen heeft de houtopvulling losgelaten waardoor er een inkeping in het mondstuk is ontstaan, dat is wel jammer. Ook wordt het hout bij het mondstuk gedeelte zacht en slaat wit uit door het vocht tijdens het spelen. Dus het is aan te raden om dit in de lak te zetten.
respons