seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

the sssnake MC164

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 16.07. en Woensdag, 17.07.
DaanFRL 16.12.2021
Nu 2 jaar in mijn thuis studio in gebruik. Doet wat hij moet doen. Heb klachten.

Goed
EddyRipdeal 23.09.2019
Deze snake is nu al geruime tijd in gebruik en werkt perfect. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

U
Saving time with a quality Multicore
Uppy 24.01.2018
Heb deze nu ruim een jaar in bezit en veelvuldig gebruikt. Hij vertoont nog steeds geen problemen of losse contacten, heb mijn Set dan aangesloten binnen 10 minuten incl 4 monitoren. Er staan duidelijk nummers op dus geen gezoek en in 1 keer goed. Echt een aanrader!!! Succes

Multikabel
Anna-Black 30.10.2017
Lekker robuust stageblok, nette afwerking, kwalitatief goede kabel en connectoren.
Mis persoonlijk een ring met musketonhaak aan de voorzijde om de kabel aan een mixer/rack vast te haken zodat het gewicht van de kabel niet op de connectoren hangt, maar dat was makkelijk zelf te maken.

Fantastische kabel
Anoniem 01.06.2014
Deze is zeer flexibel en extreem makkelijk bruikbaar.
De hoesjes beschermen de aansluitdoos of connectoren tijdens het plaatsen van de multicore kabel.
Er valt echt niet veel meer te zeggen over dit item buiten kwaliteit voor de mooie prijs!

prima!
Philip4145 22.10.2015
Wat een prijs voor zo'n prima kabel! Zolang je voorzichtig bent met je spullen is er niets mis met deze multi. Natuurlijk moeten er geen zware kisten op staan of overheen rijden.

LA
Veel goed
Limburgse Accordeonvrienden 19.01.2019
Licht en gemakkelijk in gebruik

FL
'T is een snake
Ferdi Lutke 22.05.2023
Even een optredentje bleek een optreden van een gospelkoor te zijn.
gelukkig net genoeg mic's die konden worden aangesloten.Ging perfect ; geen brom, geen ruis en toch sneaky laag in aanschaf.Mijn volgende wordt er één van 24 in en 6 out. Snake natuurlijk.