the box pro Mon A15

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
Klinkt goed maar ruist
Sieuw 23.10.2017
Gebruik deze monitor als stage monitor.
Klank is goed alleen de ruis uit de tweeter is echt te veel.
Zou deze speaker het liefst terug sturen maar ze hebben ook al wat schade aan de verf na een week toeren. Dus dat moet ik nog aan Thomann vragen of ze zo nog terug mogen.
Ik raad in ieder geval iedereen aan of twee keer zoveel geld uit tegen voor een ander merk of deze speakers in de passieve variant te kopen met een goede versterker er voor.
Kabels en een aantal microfoons van Thomann huis merk zijn echt top deze speakers zijn voor mij echt een tegenvaller.

Zeer goede monitor, kan goed mee met de veel duurdere modellen!
Anoniem 15.04.2016
Deze monitor gebruik ik enkel voor repetities bij mijn eigen band. We gebruiken daar deze en een db Technologies Flexsys. Deze kan zeker en vast mee met de dB Tech, hij geeft alles duidelijk weer en klinkt gewoon goed, veel beter dan Behringer, etc.

Het enige minpuntje, hij kwam met een bluts in de rooster toe bij mij, dit was op zich geen probleem, alleen de verpakking kan wat mij betreft beter. Doet natuurlijk niets af aan de kwaliteit van dit product!

Drummonitor.
Wil 23.11.2015
Prijs is prima en doet wat het moet doen. Goed geluid maken en gaat goed hard.
Aanrader.