the box pro Mon A12

Gratis verzending verwacht tussen Donderdag, 11.07. en Vrijdag, 12.07.
Ruis en lage kwaliteit.
Geluidstechnicus 22.02.2018
Vorig jaar twee Mon A12 monitors aangeschaft voor de schoolband.
We hadden een krap budget en deze leken mij aan onze eisen te voldoen. Ze bleken helaas een duidelijk hoorbare 'eigen' ruis te hebben. Ik had geen hoge verwachtingen van de geluidskwaliteit, die viel niet tegen, maar vind die ruis toch wel jammer. Technisch gezien kan dat echt beter. Nu stuur ik er 1 terug omdat die alleen de hoge tonen nog weergeeft. Dat zegt iets over de bouwkwaliteit van de elektronica. De aansluitingen zijn wel handig en de monitor kan hard genoeg voor de schoolband. Maar ik zal hem niet aanraden vanwege de ruis en het feit dat een van de twee monitoren alleen nog maar hoge tonen weergeeft. Als je op zoek bent naar een betaalbaar alternatief zou ik voor een beter merk gaan met minimaal 4 sterren en goede recensies.