Terre Shaman Drum Octagon 60cm

Gratis verzending verwacht tussen Donderdag, 11.07. en Vrijdag, 12.07.
Erg goede en diepe drum, klank gaat dwars door je heen
Pianoflow 18.11.2017
Deze drum kocht ik en ik wist niet echt wat ik ervan kon verwachten. Maar ik ben er erg blij mee. Hij klinkt zo diep en heeft mooie boventonen en een hele lange naklank. Soms klinkt hij bijna als een gong.
Wat je wel in de gaten moet houden is dat hij erg gevoelig is voor vocht. Ik zet hem dan ook regelmatig tegen de verwarming aan voor ik ga spelen of bij een vuur. Dit moet je echter ook weer niet te lang doen want dan spant hij heel strak.
Dit is mijn favoriete trom. Hij kan met stok gebruikt worden maar ook goed met de hand bespeeld worden. Heerlijk diepe klank!

Something Real
Anoniem 19.07.2016
It is the real deal indeed, it is not so professional pitched hand drum but for catching the soul of Real sounds, it is something you have to get without thinking twice, if you are about to buy this and if you are thinking if it is worth to buy, you can be %100 sure it is what you think it is, nothing less, but something more!