Tech 21 SansAmp Character VT Bass DI

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 8.07. en Dinsdag, 9.07.
Te gek pedaal, iedere euro waard
Anoniem 19.02.2016
Ik was op zoek naar een goede amp simulator omdat ik veel met mijn koptelefoon op oefen, en daarvoor een mooi geluid wilde dat ik zo kan instellen dat het overeenkomt met het geluid als ik door mijn Ampeg portaflex speel.

Bevriende muzikanten raadden me aan om eens bij Tech21 te kijken, en de VT Bass DI doet inderdaad precies wat ik hoopte.

Naast het geluid waar ik standaard mee speel kan de VT Bass DI nog een heel breed scala aan andere tonen produceren. Van een strak en clean geluid tot een hele warme gruizige fuzz en alles wat daartussen zit.

Het enige minpuntje is dat de ingang voor de voeding aan de zijkant zit, die had ik liever achterop. Maar dat is een detail. Het pedaal voelt super solide aan en is gemaakt van metaal met stevige plastic knoppen. Ik ben er ontzettend tevreden mee.