tc electronic Sub'N'Up Mini Octaver

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 1.07. en Dinsdag, 2.07.
Okeeje octaver
NickNaam 07.02.2022
Tracking is een beetje glitchy, vergeleken met bijv. mijn Digitech Whammy. Geluidskwaliteit is ook iets minder, vooral bij de octave up, maar juist als je een beetje avontuurlijk wil zijn met geluiden is dat helemaal geen probleem.
Het Toneprint-gebeuren biedt veel mogelijkheden maar niet zonder gedoe, ik ben daar niet zo van overdonderd maar dat is een kwestie van voorkeur.

Handig, flexibel, matig geluid
AlexiNL 23.01.2020
Handig klein, ruis arm, super flexibel door de Toneprint technologie, maar matig klinkend pedaaltje. Ik heb hem kunnen vergelijken met de PitchFork. De SubNUP is veelzijdig, je kan focussen op je toepassing door een andere profil in te zetten. Toch klinkt de Pitch Form altijd beter, voornamelijk bij de lage octaaf.