Tannoy Gold 8

Gratis verzending verwacht tussen Vrijdag, 28.06. en Maandag, 1.07.
l
hoge value for money bij deze topmonitor
lonelymixer 12.01.2022
Na een tip van een collega mixer deze Tannoy's besteld. Bij het uitpakken valt het mooie design gelijk op. Zwarte boxen maar met (
what's in a name) een gouden randje...Dan het belangrijkste: de sound! Als eerste vallen mij de enorme vette bassen op van deze boxen. Bas is zeer gedefinieerd en mooi rond. In het geheel is de sound van deze boxen zeer warm, maar niet op een manier die bepaalde frequenties wegduwt of juist heel erg boost. Zet ze niet te dicht op elkaar, want dan komt het geluid niet goed tot zn recht. Ik vind het ideale monitors om veel mixkilometers op te maken. Voor een homestudio een perfecte keuze, want deze speakers komen goed tot hun recht in een gewone huiskamer. En zeker als je naar de prijs kijkt, krijg je heel veel waar voor je geld!

Zeer mooie speakers
DjoekNoekum 19.04.2023
Goeie klankasten, veel bass, mid en high klinken ook perfect. Niet verder zoeken naar monitor speakers. Ook voor in de huiskamer erg mooi en top geluid.