Naar de inhoud van de pagina
seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

Tama RWH10 Rhythm Watch Holder

Levering ongeveer tussen Zaterdag, 31.08. en Maandag, 2.09.
Waardeloos zonder Tama RW200
Anoniem 15.12.2016
Ik heb zo het idee dat deze holder alleen voor de Tama Rythm Watch gebruikt wordt? Toevallig had ik die ook 1 besteld:)

Tama is goed in bijverkopen. Als je denkt dat je vooruit kunt met de metronoom van ¤ 88,-... Think again!
Tama weet dat drummers week worden van de mooie Tama hardware. En wanneer er de RWH10 voor zorgt dat er de mogelijkheid is om dat dure apparaat op een fatsoenlijke wijze gehangen wordt... En het liefst in alle posities!
Dus, dan volgt er nog een multiclamb en een tomholder. Het is de bedoeling dat het op een L-rod gemonteerd wordt. Tel maar uit...
Ik had de benodigdheden liggen, dus ik ben een tevreden mensch met een stevig gemonteerde Tama RW200 onder mn hihat.

Ik denk ik laat het jullie ff weten, misschien hebben jullie er iets aan:) Ben er maar zuinig op.