Naar de inhoud van de pagina
seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

Superlux HD-681

Levering verwacht rond Zaterdag, 21.09.
Vijf sterren voor kwailteit/prijs verhouding
Edwinvanderputten 10.05.2020
Ik werk met AKG-hoofdtelefoons. Zelf gebruik ik 3x AKG 240 en heb ook een 240 MK II.

Ik heb nu een Superlux erbij gekocht omdat we op onze band repetities via koptelefoons werken en we ook bij de repetities vaak wat publiek hebben. Dus een aantal extra hoofdtelefoons nodig. Bij wijze van test deze gekocht en dat is een goede keus!

Qua draagcomfort is er bijna geen verschil tussen Superlux en de AKG's. Ook qua design lijken ze verdacht veel op elkaar.

Qua klank is de Superlux wel ietsjes minder... hij kleurt het geluid meer en daar legt hij het af, maarrrrrrrr het is zéér zeker acceptabel!

Kabel is ook iets korter, niet afkoppelbaar en stugger.

Kortom; prima koptelefoon, geluidstechnisch een voldoende, draagcomfort goed, afwerking ook gewoon voldoende/goed. Dus zeker overwegen als je iets betaalbaars zoekt en duurdere varianten niet wil/kan betalen!

Geweldig
ElricBaelus1 20.06.2020
Geweldige hoofdtelefoon voor gitaar te oefenen, de kabel is lang genoeg dus ja kan zowel rechtstaand als zittend spelen. Je kan ze natuurlijk ook nog voor andere dingen zoals YouTube of PS4 gebruiken.

C
Super geluid !
Cor24 30.10.2021
Mijn zoon gebruikt hem bij zijn elektronisch drumstel. Hij is er helemaal enthousiast over. Dus nu de 2e besteld voor muziek luisteren en voor (bas)gitaar.

Z
Zwikk 02.02.2023
Goede definitie hoog en laag. Goed volume en goed geluid. Gaat al jaren mee. goede prijs

Wil je nog een betere?
Robke-3 27.12.2022
Voor de prijs hoef je het niet te laten, want hij zit heerlijk op je hoofd, is goed verstelbaar en geeft een geweldig goed (stereo) geluid.
Ik heb deze nu al meer dan 2 jaar , gebruik hem dagelijks. Soms uren achter elkaar...Ben nog steeds super tevreden
draagcomfort

Niet te geloven voor die prijs
Walter5646 18.03.2020
Niet te geloven hoeveel waar je voor je geld krijgt. Is het de beste hoofdtelefoon? Nee. Maar eerlijk gezegd, voor dat geld? Probeer maar eens een betere te vinden!
Het geluid is heel goed, de afwerking is prima en je voelt nauwelijks dat hij op je hoofd zit. De jack is zowel de grote als het kleine formaat (je schroeft de grote over de kleine) en hierdoor kan je de hoofdtelefoon op nagenoeg elk apparaat gebruiken.
Zoek je een niet te dure hoofdtelefoon voor thuisgebruik op je versterker? Zoek niet verder.
draagcomfort

Kwaliteit, voor een koopje!
Girly-engineer 25.09.2019
Goede geluidskwaliteit voor een lage prijs. Je zou het niet geloven, maar het is echt waar. Een absolute aanrader, zo 1 moet je hebben!!!

Door zijn Half-open systeem is, kan je gemakkelijk uren muziek beluisteren zonder dat het vermoeiend is voor je oren. Ideaal als afwisseling met een gesloten systeem, wat toch wel vermoeiender wordt als je bv al enkel uren aan het mixen bent.

Het enige minpuntje vind ik de afwerking, die is wat grof en hij heeft een lichtere structuur waardoor je er wat voorzichtiger mee moet omspringen. Maar voor dit geld is dat geen issue :-)

O
Waarde voor je geld
Ole-Pepijn 14.04.2020
Eerst was ik voorzichtig met dit product kopen, maar toen ik toch de sprong had gewaagd kon ik mijn ogen niet geloven, dit waren echt de beste koptelefoon voor mijn geld. Ze zitten fantastisch en hebben krachtig geluid, het enige minpuntje wat ik zou kunnen bedenken is dat de kabel misschien wat langer mocht zijn, maar dat is puur een persoonlijk dingetje. Tot slot: Kopen! Het is het echt waard, en zo niet kun je het altijd retouneren! Probeer het, het is het waard.
draagcomfort

Super koptelefoon voor een zeer lage prijs
Trisno4u 18.11.2019
Deze koptelefoon heeft de juiste balans in alles, niks is te hard of te zacht. Daarbij een extra lang snoer en een mini en normale jack plug.
Het zitcomfort is prettig, na een aantal uren plak het leer wel even maar dan is het echt tijd voor een break. Deze koptelefoon lijkt erg op de Presonus HD7. Gebruik de koptelefoon voor studio opnames.

Jhonna 22.06.2022
Probably not the best of all but for that price nobody should expect more, quality-price should bring this item to the top