Sperzel Guitar Tuners 3/3 Trimlock SB

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
K
Zeker de moeite waard
Kerwin 13.12.2017
Ik had een leuke betaalbare Ibanez waar ik nooit meer op speelde, die ik eigenlijk wilde verkopen. Helaas was er niemand geïnteresseerd, dus besloot ik om het ding op te knappen. Te beginnen met nieuwe stemmechanieken. Dus deze Sperzels besteld. Helaas niet goed opgelet, want geen direct drop-in, dus moest ik met een boor aan de gang. Nou ben ik echt niet handig, dus kostte het wat moeite, maar met behulp van het bijgeleverde sjabloontje had ik ze er in minder dan een uur opzitten.

En dat had ik eerder moeten doen! Nieuwe snaren erop zetten was een stuk sneller, en alles blijft veel beter op stemming. Kan raggen wat ik wil, maar hij ontstemt gewoon niet.

Conclusie: hele fijne tuners. Let wel even op of ze goed op je gitaar passen, maar zelfs als ze niet passen kan zelfs een kluns als ik ze installeren.