Sony MDR-7506

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
Geweldige upgrade, nog nauwelijks last van mijn oren en kraakhelder geluid
JasperFrontEnd 18.03.2021
Ik ben een DJ streamer en ik mix met een DDJ-400 met daarop aangesloten een Sennheiser HD25. Ik ben er na even achtergekomen dat ik on-ear headphones totaal niet fijn vind met een bril en flaporen, dus ik heb gekozen voor een over-ear model. Ik ga graag voor klassieke producten die de tand des tijds hebben doorstaan, en daar is de Sony MDR-7506 zeker een geweldige kandidaat voor. Je merkt aan alles dat dit een topkwaliteit headphone is. De verpakking, de kabel, de stevigheid van de koptelefoon zelf en natuurlijk het geluid. Kraakhelder, niet onnodig geboost zoals bij Beats headphones maar puur, helder geluid en mooie ronde klanken.

Ik kreeg na een uur of 4 dragen toch nog een beetje last van mijn oren, maar het is zóveel minder dan met on-ear headphones dat ik dat voor lief neem.

De levering vanuit Thomann was ook keurig! Ik heb slechts 1 hele dag hoeven wachten op mijn levering en toen stond UPS al voor de deur. Al met al een prima ervaring! Zeer tevreden.

MR
Good headphone
Malle Rups 19.02.2022
Great value for money.

Mooie geluidskwaliteit
Anoniem 31.03.2016
+ zeer goede geluidkwaliteit met kleine nadruk op high mids, waardoor er een mooi detailrijk geluid ontstaat
+ prima in te klappen
+ prijs/kwaliteit
+ opschroefbare 6,3mm adapter
+ werkt ook perfect op telefoons/ipods etc.

+/- gekrulde kabel

- draagcomfort is ok, maar kan prettiger
- bijgeleverde draagzak had in deze kwaliteit niet gehoeven

BartW 09.07.2021
Prijs/kwaliteit een ontzettend goede koptelefoon.
Klank is zeer goed, demping van omgevingsgeluid is goed. Heel erg lange kabel is handig.

Sl
Deze koptelefoon had ik al veel eeder moeten kopen.
Synthpop lover 13.08.2018
Door een gebrek aan ruimte kan ik geen goede monitoren plaatsen voor mijn radio en mastering opdrachten.
Ik ben begonnen met een Beyerdynamic DTC 770 wat een geweldige koptelefoon is maar niet echt geschikt voor mastering.
Na het lezen van zeer positieve reviews en wetende dat deze koptelefoon al jaren wordt gebruikt in zowat alle opname studio's ter wereld, heb ik hem besteld.
Wat een super eerlijke telefoon is dit en dat voor een ongekende prijs.
Het verhaal dat er geen bas in zit is onzin.
Een grote aanrader als je op zoekt bent naar een open en eerlijke koptelefoon die je niet teleur zult stellen.
5 sterren dus.

KB
fijne betrouwbaren koptelefoon
Kees B 04.07.2021
gebruik deze koptelefoon al 20 jaar. Toen was die 200 gulden

Sony koptelefoon
Anoniem 26.04.2016
Deze koptelefoon is gewoon GOED. zit lekker en belangrijkste geluid is perfect. Handig zakje voor opberging en de krulkabel is verder prima

Benharim 15.12.2019
Zit goed. Heerlijk geluid.