5 / 5

Sontronics STC-2 Pack Black

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
GH
Super microfoon
GeRo Homestudio 28.11.2022
Na aanschaf van de solo handmicrofoons, we hebben er nu 4, hebben we onze studio microfoon ook vervangen door STC-2 van Sontronics.

Wat een geweldige microfoon voor een superprijs en zeer compleet geleverd, daar kunnen andere merken een voorbeeld aan nemen.

De kwaliteit van de microfoon is echt super.
Net zoals de Solo microfoons heeft de STC-2 bijna geen eq nodig.
Ik heb de complete eq instelling van onze "oude" studio microfoon naar bijna 0 moeten zetten.

Omgevingsgeluiden pakt bij bijna niet op, hij reageert heel direct.
Bij het inzingen kun je rustig wat afstand nemen van de microfoon, zeker een 15 cm, waardoor je heerlijk vrij kunt zingen, hij blijft het super oppakken.

Hoe Sontronics deze kwaliteit kan leveren voor die prijs is ons een raadsel, maar hun laten zien dat het dus wel kan en het niet duur hoeft te zijn om toch een superkwaliteit te leveren.
Bijkomend voordeel is de levenslange garantie, na registratie.
Je krijgt hierna een hele vriendelijke mail terug waarin je bedankt wordt voor de registratie en welkom wordt geheten bij de Sontronic familie.

Kortom echt een aanrader, voor ons niks anders meer.