seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

5 / 5

Seymour Duncan Everything Axe Loaded PG WH

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 16.07. en Woensdag, 17.07.
Seymour Dunc and Slamm!
Mart70 29.06.2024
Dit was de lastigste keuze qua pick-ups combinatie van alle gitaren die ik heb ge-upgrade. Seymour duncan heb ik veelvuldig gebruikt bij een gitaarbouw project. Wilde eigenlijk eens iets anders......maar na veel vergelijking ben ik " way more happy" met de SD Everything Axe full loaded pickguard. In mijn zelf gebouwde strat model met mahonie body en quilted maple top, zijn deze pick-ups precies de hemelse match. De toon, balans en diversiteit is oneindig. Van Jazz, blues, funk tot stevige rock....deze zorgen voor de sweetspot. Zeer goed afgewerkt, verpakt en met een simpele handleiding.
Serieus een top product! En Thomann wederom een topservice.
Thanks for the right ToneMan 😉