€ 1.159
Beschikbaar in een paar maanden
Beschikbaar in een paar maanden

Dit artikel zal zo spoedig mogelijk verzonden worden nadat wij het hebben ontvangen. Helaas is de precieze verzenddatum momenteel niet bekend.

Verrast door deze superStrat
Basz 16.03.2021
Alles aan deze Stratocaster klopt.
Afwerking perfect,
Heerlijke neck die speelt als boter. mooi afgewerkte frets en een ebben toets.
Zeer goede 2 punt trem die goed zijn werk doet, duikvluchten geen probleem. Ook bij een wat agressieve speelstijl blijft alles netje in stemming.
Pick-ups klinken zeer goed, voor alle stijlen bruikbaar. Humbucker is te splitten. Ik zie geen reden de pickup's te vervangen.
Snelle en betrouwbare levering door thomann, fijne klantenservice
Ik had eerder de sss versie besteld maar de teruggestuurd omdat ik bij nader inzien de hss versie wilde. Geen probleem en deze omgeruild. Top service!
Ben je in de markt voor een superstrat en wil je er niet één van de geijkte merken geef deze een kans je zult niet teleurgesteld zijn.