Goed waar voor je geld
Maango 17.03.2022
De gitaar is mooi, heeft goeie pickups en doet wat ie moet doen.

b
High gain gitaar
bcvk 10.01.2022
Mooie afgewerkte gitaar, frets zijn en klein beetje scherp, maar niet vervelend of enig iets in die vorm.

Kleur valt wat groener/ grijzer uit, en persoonlijk vindt ik het mooier dan op de foto's van Thomann.

Klank is erg goed voor een gitaar in deze prijs range. In vergelijking tot m'n Jackson dxmg met passieve pickups, heeft de schecter veel output volume, maar ook meer definitie.
Enige nadeel in klank vind ik het grote verschil in klank tussen de hals en brug element. Beide zijn goed bespeelbaar, echter is het verschil wel te groot om er samen tussen te switchen.

Gitaar kwam prima afgesteld binnen, en is zeker een aanbeveling wanneer je opzoek bent voor een high gain gitaar.