Naar de inhoud van de pagina
seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

5 / 5

DS
Glad als boter!
Damiën SOS 23.02.2021
Mijn ervaringen met EMG 81/ 85 heb ik eerder opgedaan in een Fernandes en een Epiphone Zakk Wylde maar hoe ze uitpakken in deze in dit bescheiden ogende monster. Wat een genot! Speelt alsof je door boter gaat, is licht als een 'vleertje' en ziet eruit alsof ie van zijde is. Zo speelt ie en zo klinkt ie! Geweldige tuningstabilitiet en is betaalbaar! Is perfect afgesteld door Schecter en nagelopen door Thomann. Voor dit geld krijg je een high-end gitaar die absoluut aan zijn verwachtingen voldoet! Super!