Schatten Design HFN-C Player passiv

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 8.07. en Dinsdag, 9.07.
Natuurgetrouwe weergave klassiek gitaar
Tokkelaar 15.10.2021
Dit Schatten Design HFN-C een paar maanden geleden in mijn klassieke gitaar geplaatst. In combinatie met een Fishman Platinum stage preamp geeft dit een heel natuurlijk gitaargeluid. Heb er al diverse concerten mee gedaan en het geluid was altijd top. Geen feedback. Geen ruis. Doodstil. Het element heeft veel dynamiek en dat geeft veel expressiemogelijkheden. Met de Fishman krijg je precies het geluid wat je wilt. Een keer instellen, klaar. Hooguit soms wat volume bijregelen. Bij het inbouwen moest ik wel een 12mm gat boren voor de endpin. Eerst tape plakken op de plek waar je gaat boren voorkomt beschadiging. Het element plak je vrij eenvoudig met je hand door het klankgat onder de kam. Tip: steek een rond houten stokje van 30 cm met ietwat spitse punt door het geboorde gat naar binnen en duw daar de endpin op. Dan trek je deze voorzichtig terug door het gat . Moer erop. Klaar.