Schaller Tremolo (Locking) C

Gratis verzending verwacht tussen Donderdag, 11.07. en Vrijdag, 12.07.
Stop met zoeken! Koop deze!
Anoniem 03.08.2016
Lang verhaal kort: ik had een Ibanez RG met een een Ibanez tremelo. Een helaas niet zo dure, niet zo goede Ibanez tremelo. Die was dus al snel versleten. Waar ik in een eerder geval allerhande tools, reparaties en hulpmiddelen heb gebruikt, koos ik er deze keer voor een vervangend exemplaar in te laten bouwen. Dus, op zoek naar een topgrade doublelocking tremelo. Thomann site geopend, tremelo's voor m'n neus, sorteren op prijs, gat in de lucht springen wanneer je ziet dat de beste (Schaller) bij lange niet de duurste zijn. De materiaaldichtheid van deze trem is ontzettend hoog, de constructie keuzes zijn heel erg fijn, plaatsing van imbusjes en scharniertype zijn erg fijn. De tremelo pook kun je met een schroefdraad vastzetten en stoever zetten, ideaal! Aanrader!