5 / 5

€ 1.979
Beschikbaar in een paar maanden
Beschikbaar in een paar maanden

Dit artikel zal zo spoedig mogelijk verzonden worden nadat wij het hebben ontvangen. Helaas is de precieze verzenddatum momenteel niet bekend.

Verbazingwekkend
Bthebassplayer 17.05.2017
Gisteren binnen gekregen en het was geweldig om de bas uit te pakken. Toen ik uiteindelijk de bas uit de hoes haalde was ik erg onder de indruk van de looks van de bas. De afwerking is naadloos. De manier waarop de nek in de neckpocket is gezet is gewoon ronduit strak. Daar komt geen stofje tussen. De blueburst lak is supermooi aangebracht. De houttekening komt er prachtig doorheen (hier en daar een noest) en omdat het maar een dunne laag is worden naar mijn idee de trillingen van de snaren perfect overgebracht van nek naar body.

Het geluid van de bas is ook geweldig te noemen. De humbucker bij de brug is te schakelen naar single coil (pakt de coil het dichts naar de nek toe) waardoor hij ook kan klinken als een jazz bas. De knoppen voelen stevig aan en ze hebben een klik in de middenstand. De bas is actief maar kan ook passief worden geschakeld. Superhandig.

De hardware ziet er ook strak uit en werkt goed. Stemmechanieken zijn aan te passen d.m.v. bijgeleverde inbussleutels. Zo ook de brug. Deze is zo gemaakt dat je de snaren niet eerst door een gaatje hoeft te halen. Kortom een geweldige aankoop met goeie service van de mensen van Thomann.

Bjorn

GewoonRob 12.07.2022
Top bas om lekker mee te Funken.