Roland Rubix44

Gratis verzending verwacht tussen Vrijdag, 28.06. en Maandag, 1.07.
Fijne 4x4 USB audio interface
Montfrooij 15.01.2020
Omdat ik thuis 4 sporen tegelijk op wilde nemen EN een goede interface voor Reason wilde (met lage latency) heb ik deze Rubix 44 gekocht.
Met de Roland ASIO driver (Windows 10) werkt dit vlekkeloos.
Lage latency en 4 sporen tegelijk opnemen.

Direct monitoring is ideaal als je over een bestaande opname wilt spelen. Dan ben je helemaal van de latency af (voor terugluisteren).

4 uitgangen is ook ideaal, zodat we de clicktrack van Reason naar een derde kanaal kunnen sturen (alleen voor de monitor mix).
Compressoren (instelbaar als limiter of compressor) zijn handig om al aan de hardware kant te hebben.
De input leds zijn ook handig om oversturing te zien tijdens het opnemen.
Ik heb geen last van brommen etc. ook niet live.
De koptelefoon uitgang is (meer dan) voldoende voor een 80 Ohm koptelefoon en geeft een goed geluid.
Enig minpunt(je) wat ik kan bedenken is dat de kleine draaiknoppen een beetje stroef gaan.
Geen groot probleem verder.
Al met al een prima aankoop, zeker voor de prijs.