Naar de inhoud van de pagina
seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

Rockstand RS20881

Levering ongeveer tussen Donderdag, 1.08. en Vrijdag, 2.08.
Doet wat het moet doen
Pbassist 20.05.2021
Ik heb deze stand puur gekocht voor het gemak. Door de setup staan de instrumenten er een stuk compacter in dan wanneer deze in losse stands staan. Zeker voor op het podium erg handig.

Stand staat mooi stabiel en voelt stevig en robuust aan. Kan soms wat wiebelig overkomen bij het erin zetten of het eruit halen van instrumenten, maar zal zeker niet makkelijk omvallen of iets dergelijks.

Voor de prijs een zeer degelijke en goede stand.

c
erg handig voor al die gitaren.
communi 15.05.2017
super handig. dat zijn de twee woorden die je nodig hebt om deze stand te omschrijven.
zo berg je makkelijk al je gitaren op en hou je ruimte over voor andere dingen.
ik krijg er een bas, 3 elektrische gitaren en een akoestische gitaar op kwijt.

lekker ding dat redelijk stevig is, al moet ik wel zeggen dat deze stand niet ''build for on the road'' is.
bij levering is deze zonder moeite in elkaar te zetten en voor vervoer klapt de stand ook nog enigszins in.

kortom: geweldig voor in huis. als je er mee op tour gaat raad ik een stevigere versie aan.