seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

RockNRoller R8RT (Mid)

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 15.07. en Dinsdag, 16.07.
veelzijdige bagagekar
Anoniem 05.03.2016
Heb een RocknRoller R8RT besteld en gebruik deze voor mijn werk als fotograaf. Alles past erop en ingeklapt neemt deze weinig plaats in. Ondertussen de "shelf" voor de kar besteld en verwacht deze binnenkort. Doordat ik de kar straks ook ga gebruiken als een bureau zodat mijn laptop, printer en grote monitor erop kunnen heb ik enkele aanpassingen laten maken die het monteren heel erg gaan vergemakkelijken en versnellen. Deze zijn gewoon op de bestaande gaten te bevestigen. Hierdoor krijg ik een mobiel en stabiel bureau/kantoor.

Uitvinding van de eeuw
Johndooh 23.11.2017
Deze kar is handzaam, licht, en kan veel herbergen. Met name het gewicht dat deze kar kan hebben is fenomenaal. Ik heb er meestal 1 Bass Cabinet 4 x 10 op staan en 5 kisten, 2 synths en 2 subs EV ZXa1.
Kan deze kar makkelijk hebben

DD
Wat een kar
Dirk Daené 13.11.2019
Na lang twijfelen heb ik toch beslist om deze Trolley aan te kopen en heb nog geen minuut spijt hier van zelf ben ik een one-man-band
en heb altijd een volledig PA van RCF en mijn klavier en dergelijke er op geladen ben ik één keer binnen en buiten
Afwerking zeer goed en een hele sterke Trolley en toch wil ik ook nog effe spreken over de service's van Thomann die is super zowel via Mail maar ook via chat staan ze u altijd te woord zo dadelijk ga ik wel artikelen bestellen

Ik ben een zeer tevreden klant