Naar de inhoud van de pagina
seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

1 Recensie

Rockbag DC RB 21718 B 122

Levering ongeveer tussen Zaterdag, 31.08. en Maandag, 2.09.
DC
Zeer matig product voor het geld
Dr. Coenobite 31.05.2020
Eigenlijk gebeurt het maar zelden dat ik een product (van Thomann) 'afkraak' (ik kan ook zeggen dat ik alleen goede producten uitkies, maar dat terzijde 😎). Voor mijn 77-toetsen Roland-orgel zocht ik een passende stofkap. En hoewel de pasvorm vrijwel 'perfect' was (de enige reden waarom ik dit artikel uitkoos en waarschijnlijk niet zal terugsturen 😯), vind ik de kwaliteit ronduit slecht. Een beetje van het plastic materiaal waar 'gratis' zadeldekjes van zijn gemaakt. Of denk aan het goedkope plastic materiaal waarvan de beschermhoes (voor je schouders) is gemaakt; dat in een tondeuse-set zit die je voor weinig bij de Aldi koopt. Ik verwacht dat het zo kapot gaat als mijn kat er een keer op springt. Neen, dan is de fluweelachtige stofhoes (in dezelfde prijsklasse) die Thomann onder haar eigen merk levert heel wat chiquer.
Ik vind dat Thomann dit artikel niet meer moet aanbieden of hooguit voor maximaal de helft. Ook al is het een laag bedrag, ook voor dit geld is het relatief veel te duur voor zo'n matig en 'goedkoop' ogend product. Een tegenvaller.