seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

€ 1.349

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 16.07. en Woensdag, 17.07.
Geweldige amp head, prima service van Thomann
Progrock-fan 08.05.2021
Geweldige versterker voor de (home) studio en met genoeg volume om in een band te gebruiken. Clean en gain-geluiden zijn geweldig. Dit is geen one-trick pony, wat mij betreft, maar juist een zeer veelzijdig ding. Wel een multi-effect of een paar mooie pedalen toevoegen, in ieder geval reverb en delay. Eén klein minpuntje. De instellingen waarmee de versterker start zijn te programmeren maar dat kan maar voor één van beide kanalen. Het andere moet je handmatig doen (wide, 4 watt, agression-mode). Maar dat is een kwestie van een paar knopjes indrukken.
Toen ik de versterker bestelde kreeg ik een exemplaar zonder knoppen toegestuurd. Contact opgenomen met Thomann en de versterker teruggestuurd. Van Thomann ontving ik heel snel een ander exemplaar, met knoppen. Prima service, Thomann.