Naar de inhoud van de pagina
seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

5 / 5

Reunion Blues CV Cymbal Case

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Woensdag, 9.10.
Geweldige bekkentas!
ErrorDrums 28.11.2018
Ik was al tijden op zoek naar deze bekkentas. In Europa niet te bestellen helaas. Mailtje gestuurd naar Thomann of ze deze konden leveren. "Nog niet, maar misschien binnenkort wel."
Inmiddels leverbaar en de beste bekkentas die ik ooit heb gehad!

Zeer stevig materiaal, voelt super solide aan. Ik wilde geen hardcase ivm de pin waar de bekkens dan constant aanhangen, maar de Reunion Blues CV voelt bijna als een hardcase.

Er is ruimte voor veel cymbals:
-Het grote vak heeft 4 (uitneembare) verdelers, dus plaats voor 5 cymbals tot 22".
-Het voorvak heeft er ook nog eens 2, dus plek voor nog eens 3 cymbals tot 16".

Het handvat is super stevig, evenals de hengsels om hem op je rug te dragen. De stof die tegen je rug aan zit, is van ademende stof.

Voor mij nooit meer een andere bekkentas!