5 / 5

Red Panda Mixer 3 Input mixer

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
Erg fijne mixer
Teunvanirsel 20.07.2020
Iedere gitarist met een mixer op zijn board die ik ken heeft een micro mixer van Behringer, ik dus eerst ook. En dat is logisch want het prijsverschil tussen die mixers en deze van Red Panda is enorm.

Maar toen ik begon met het upgraden van mijn board om het zo stil mogelijk te krijgen (denk aan betere patch kabels, geïsoleerde voedingen etc.) werd de Behringer een probleem. Hij is gewoon echt niet stil en heeft te weinig headroom. Na een heleboel getwijfel ben ik overstag gegaan en heb ik deze mixer aangeschaft. Ik zou willen dat ik het jaren eerder had gedaan.

Door de gebruikte op amps is hij echt fluister stil. Daar waar de behringer nog wel eens distortion wilde veroorzaken in combinatie met een drive pedaal doet deze dat gelukkig helemaal niet. Daarnaast kan je deze mixer eventueel aansluiten op je pedalen voeding omdat hij op 9 volt werkt. Maar het is slimmer om hem op 18 volt te gebruiken. Dan heeft hij aanzienlijk meer headroom (zeker meer dan de behringer op 12 volt).

Pro's:
- Fluisterstil
- bij gebruik van 18 volt veel headroom

Con's
- Vergeleken met de alternatieven erg duur