Radial Engineering Pro Iso

Gratis verzending verwacht tussen Donderdag, 11.07. en Vrijdag, 12.07.
MO
Heel mooi apparaat maar teveel verzwakking van het signaal voor onze toepassing
Magnus O 05.01.2021
Werkelijk solide gebouwd en strak afgewerkt. Qua ruis en vervorming kan ik helemaal niets ontdekken. Echter hebben we hem toch teruggestuurd omdat het overgebleven signaal zwakker is dan verwacht, ook als de volumeknop van de unit op max staat.
De toepassing was een mengpaneel (Soundcraft Ui16) via balanced aux over 25m balanced kabel naar deze omvormer, waarna het op een live stream moest worden aangesloten.
We hebben nu een ART Cleanbox aangeschaft; die getest en geeft veel meer signaal door.
De Radial is passief, en de ART actief, dus dat is logisch.
Qua kwaliteit mankeert er echter helemaal niets aan de Radial!

TimV. 11.10.2022
Good build quality.
Volume drop was expected for a passive device. But bit more as I anticipated. Did'nt get down to measuring it yet.
I will test the active version as well.
Otherwise fine and has already helped me cleaning up signals in emergency situations.