seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

Puresound CPS1420 Custom Pro Wires 14"

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 16.07. en Woensdag, 17.07.
Puresound wire
J.2844 06.11.2015
Mooi afgewerkt en degelijk snare matje wat zeer eenvoudig te installeren is. De bijgeleverde straps werken perfect en geven ook een mooi optisch effect. Geluidstechnisch gezien geeft ze idd minder resonantie qua bijgeluiden. Daar ik dit echter meet in combinatie met een gelijktijdig geinstalleerde S-hoop aan de snarezijde kan ik niet oordelen of het slechts de wire is of de combinatie met de s-hoop.
klankverloop

Geweldige snarenmat en mooie features
Anoniem 05.02.2016
Deze snarenmat heeft mooie features zoals de anti-choke end plates die er voor zorgen dat je snarenmat het ondervel niet dempt en de quick release straps waarmee je de mat snel kunt verwijderen bij het vel of mat wisselen.
Dit is een prima snarenmat voor vele snaredrums en muziekstijlen, je hebt minder last van ongewenste snaren resonanties dat met andere conventionele snarenmatten.