seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

pro snake TPI-A 6

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 16.07. en Woensdag, 17.07.
Prima kabeltje!
Anoniem 26.01.2016
Ik gebruik dit snoertje tussen mijn effectenpedaal en basgitaar en als ik ga repeteren dan gebruik ik het om rechtstreeks in de versterker te pluggen.
Het is uiteraard niet heel verheffend en als je er alles aan wilt doen om zoveel mogelijk ruis uit te sluiten dan kies je voor de duurdere exemplaren voorzien van pvc omhulsel en hoogwaardige pluggen maar eerlijk is eerlijk, voor de prijs hoef je het niet te laten.
Prima kabel van 6 meter waar je alle kanten mee op kunt en die zeer flexibel is zonder dat het, volgens mij, ten koste hoeft te gaan van de kwaliteit of duurzaamheid.
Ben er zeer tevreden over en is altijd goed om zo'n kabel (als reserve of voor andere doeleinden en collega muzikanten) in de tas te hebben.

Goedkoop en voldoet redelijk
Edwinvanderputten 17.06.2019
Aan een kant (de gehoekt) zit een prima degelijke plug, de andere vind ik ietwat minder robuust. Dat is jammer.

Verder natuurlijk prima wat betreft prijs/kwaliteit verhouding!

d
durkprins 20.08.2018
vooral in thuissetup in gebruik, dus bijna altijd aangesloten zoals het zit. De kabel werkt goed, geen problemen met ruis, kraken of dergelijke problemen, dus zeker tevreden.

Zeer goede en stevige kabel
Wessel73 26.11.2022
Hele fijne en stevige kabel, met mooie connectoren er aan.
Al veel gebruikt de afgelopen maanden, ik koop hem zo nog een keer al gaat hij niet snel kapot

Perfecte kabel voor instrument
Anoniem 11.08.2016
In mijn studio gebruik ik alleen maar kabels van Pro Snake.
Zeer goeie prijs voor super kwaliteit! Nog nooit gekke dingen meegemaakt met deze kabels, dus echt een aanrader!

Prima kabel
Anoniem 12.01.2016
Niets op aan te merken, voor de prijs een hele prima ding. Kabelsnoer is niet uiterst stevig maar voldoet prima. Gewoon een paar bestellen en mocht er eens een stuk gaan is 't voor die paar euro geen ramp. Deze is lang, praktisch als je op grote podia's speelt en lekker rond wil lopen.

Anoniem 24.04.2016
Gebruik deze voornamelijk voor gitaren en soms keys naar di.
Prima kabels voor nette prijs.