seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

pro snake TPI-A 3

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 16.07. en Woensdag, 17.07.
v
Geluidskwaliteit beter dan verwacht
vmama 24.01.2021
Geeft een krachtige heldere geluid aan je gitaar geluid. Ik gebruik het bij de input van de Boss GT1. Setup is: gitaar > pro snake > Input Boss gt1 > naar Vox Head MV50 Clean > Nanocab Bluguitar.
Geeft het geluid een stuk beter dan de andere kabel van merk Kots type KIK. Soepele kabel. En het mooi is de prijs van 4,45€ voor 3meter.

Goedkoop is duurkoop..?
RGvD 24.02.2021
De verbinding in de plug raakte na kort gebruik al los door matige trekontlasting. Voor mij niet zo'n probleem omdat ik kan solderen. Voor mensen die dat niet kunnen is dat zeer vervelend. Maar ach, de kabel is zeer voordelig...

Betaalbaar en degelijk
Anoniem 09.04.2017
Ik heb deze kabel aangeschaft uit budget redenen, maar hij heeft me nog niet teleurgesteld. Hij gaat nu al bijna 2 jaar mee en ik doe er niet overdreven zuinig mee. De volgende keer ga ik voor de iets langere versie, maar deze kabel is perfect tussen pedalboard en versterker. Een aanrader voor ieder beginnend gitarist!

TN
The Nice 03.03.2021
Ik gebruikt deze om van mijn interface naar mijn KRK's te gaan en het geluid is top! .. echt een aanrader.

A quality cable for an insane price!
Anoniem 13.04.2016
A great cable usually comes at a great price. This is not the case with this cable!

A cheap cable with good quality. The cable is sturdy and overal quality is more than you would expect.

How can they make this cable this cheap?

I would totally recommend this cable for home use!

Great!!!
Anoniem 29.03.2017
Awesome cable, low cost, yet resistant, no noise whatsoever. Couldn't ask for more at this price.

Definitely worth buying if you are looking to do some cabling in your gear, or even if you just need to hook up your axe straight to the amp.

Pro snake TPI-A 3
Denson 23.04.2019
Prima audio kabel, zal niet vergelijken met een duurdere kabel maar voldoet in alle aspecten zeker weten prima.

f
voordelig kabeltje
forgotnickname 29.03.2019
Voordelig kabeltje als back-up voor het geval dat...
Mooi prijsje kan je niks verkeerds mee in huis halen.

Goedkope kabel, OK deal
Motherspot 17.10.2021
Goed voor thuis gebruik maar niet professioneel. Ze draaien als een gek. Ze kosten ook 'niks'.

It does what it need to do for the price
Anoniem 07.03.2016
The casing on the connector keeps twisting off.
I bit of glue will keep it in place. if you are planning to use this cable on the road i would not recommend it. if you are installing it and leave it for ever, its good enough for the price.

I use it for Midi signaling. it does the job.