seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

pro snake MTS1604-30 Multicore
snel beschikbaar (ca.2-5 dagen)
snel beschikbaar (ca.2-5 dagen)

Dit product is besteld en verwachten we bij ons in de komende dagen.

Prima prijs/kwaliteit
Nathanbs 13.02.2017
Ik heb deze multi-haspel nu ongeveer een jaar in gebruik, weinig slijtage en hij werkt nog prima. De haspel is dankzij het compacte formaat ideaal voor on-the-road gebruik. Bovendien is een haspel veel gemakkelijker dan een losse multikabel in een flightcase.

De kabel is soepel en niet te dik. Het oprollen van de haspel is soms wel een uitdaging. Als de kabel niet strak genoeg wordt op gerold dan past hij er niet helemaal op.

De afwerking van de haspel is goed. Alle connectoren zijn goed gesoldereerd en alle aders zijn individueel goed afgeschermt met krimpkous. De markering van alle aders/kanelen goed te lezen. Het frame van de haspel is stevig genoeg voor on-the-road gebruik, ook de connectoren slijten niet snel.

Al met al, een prima haspel voor een prima prijs!

a
Compact en goed
ajmusic 02.01.2020
Deze multicore is echt superfijn, compacte haspel dunne maar stevige kabel en hij gaat al wat jaartjes mee en tot op heden nog alle 20 aansluitingen werkend.