Pro Mark TX7AN 7AN Hickory - Nylon Tip

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
De nieuwe standaard
Wollig 25.04.2021
Deze stokken zijn intussen mijn standaardstokken geworden. Ze zijn wat korter en lichter waardoor ze wellicht bij hard spel tekortschieten, maar dat compenseren met snelheid en nuance bij bij zachter spel. De nylon tip zorgt voor een wat dunner geluid op metalen bekkens (wat bevalt) en is bovendien beter voor de levensduur van digitale drumstellen. Gek genoeg zit er wel een toonverschil in het hout van de twee stokken, al durf ik niet te zeggen hoezeer dit het geluid van een akoestisch drumstel veranderen, te meer vanwege de nylon tip; ik spel zelf veelal elektronisch. Zodoende krijgt de stok qua afwerking 'slechts' drie sterren, maar een welverdiende vier sterren voor het totale product.