Göldo Trim Socket J0020

Levering ongeveer tussen Maandag, 1.07. en Dinsdag, 2.07.
m
A-kwaliteit - een tijdje dan
maartenaerts 30.01.2023
Had eerst lokaal een erg goedkopere plug gekocht om een preamp in een HB bas te bouwen, maar die bleef niet vastzitten en de klem aan de jackplug was ook niet alles. Dan toch maar iets beters gezocht. Goldo heeft vaak goed tot zeer goede producten heb ik gemerkt en toch niet duur. Deze Goldo is net zo stevig en klemvast als de Switchcraft in mijn andere actieve bas. Beter meteen hier gekocht...
Oké na een jaar:
Het begint te kraken en de plug van fender en amphenol blijven niet goed zitten. Toch voorzichtig ermee geweest. Niet met snoer erin in standaards gezet enzo. (Zo krijg je een switchcraft ook kapot namelijk). Was een mooie goedkope oplossing, maar nu mag de Bas (HB jp450 met later ingebouwde artec preamp) toch een usa trs plug krijgen.