5 / 5

€ 4.899

i
Beast
ibanezmark 05.06.2020
Wauw, wat een gitaar. Ik heb lang erover nagedacht, vanwege de hoge prijs, maar ik heb geen seconde spijt.
Het afwerkniveau van Music Man is voortreffelijk. Ik heb nog geen foutje kunnen ontdekken.
De hals speelt heerlijk, als een verlengde van je lichaam. Nog nooit zo'n heerlijke hals bespeeld. Door de diepe insnede van de body aan de bovenkant van de hals zijn de hoger gelegen fretjes (20+) zeer makkelijk te bereiken.
De mogelijkheden zijn te over: boost, splitten van de humbuckers, piezo (inclusief toonregeling) en dit alles op een hele slimme manier op de body geplaatst.

Enige minpuntje, als het al een minpuntje is, door de korte mensuur kan het zijn dat de gitaar sneller geïntoneerd moet worden, maar eigenlijk stelt dit niets voor.
Daarnaast is de prijs natuurlijk fors, maar dit is wel de Ferrari onder de gitaren.