Ongelooflijk
Tyne 10.04.2019
Dit ding is LUID!!!!
Niet te geloven. Ik gebruik hem om mijn mesa simul class 90/90 te vervangen, die weegt een miljoen keer zoveel en neemt twee rackunits in.
Nu kan ik met mijn preamp direct into PA (met een mooer Radar, ook schitterend gerief!!!) en met de baby bomb in een cabinet.

Dat betekent touren zonder grote lampen die kapot gaan, en mijn rug is ook dankbaar.
De baby bomb doet perfect wat hij moet doen, en nogmaals hij is extreem luid. Volgens mij gaat hij luider dan mijn mesa.

De klank is natuurlijk niet hetzelfde als een 2x90W lampen simul class A/AB versterker, hoorbaar verschil (dit is solid state class D), maar nog best ok om op het podium te staan blazen bij live werk.

Voor deze prijs, dit volume en met dit formaat en gewicht (twee keer bijna niets) was dit voor mij een no brainer.

Super tevreden, ik zou hem zeker aanraden.