Mono Cases Vertigo Electric Bass (Grey)

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 1.07. en Dinsdag, 2.07.
K
Krekorius 03.03.2021
Wat een topproduct! Ik gebruik deze gig bag voor mijn dure bas en die is hier goed in verpakt. Door de rits aan de bovenzijde kun je de gitaar al staande in de tas laten glijden, dus geen geklungel op de (vieze) vloer. Aan de onderzijde beschermt de oranje `bumper' de onderzijde van je gitaar en er is een uitsparing voor de straplock. Hier gingen mijn andere gig bags altijd kapot, maar nu niet meer. De oranje `bumper' is ook makkelijk te reinigen. Duidelijk een product dat door liefhebbers met gevoel voor detail is gemaakt. Het is niet het goedkoopste product, maar is wel heel degelijk. Wat er in zit is ook een topproduct dus waarom ook niet dat gene wat de inhoud moet beschermen?! De gig bag heeft een goed design en biedt veel gebruiksgemak. Ik ben er erg blij mee.