Minotaur Peacemaker Vintage Brown Strap

Levering ongeveer tussen Woensdag, 10.07. en Donderdag, 11.07.
Minotaur voor bas
Anoniem 13.01.2017
Ik had al een Minotaur bassman strap gekocht en ben hier heel tevreden over. Omdat mijn bas nogal aan de zware kant is zorgt de brede zachte band voor een aangenaam draagcomfort.

Echter toen vond ik ook al de Peacemaker stoerder uitzien, maar gezien het gewicht van mijn bas wilde ik geen risico lopen.Toch maar gekocht en eerlijk gezegd voel ik weinig verschil in draagcomfort. Ook deze strap is lekker breed waardoor hij ideaal is voor ook de wat zwaardere bas langere tijd te dragen.

Voordeel van deze strap ten opzichte van de bassman is dat hij wat langer is. De basmann is maar net lang genoeg voor mij (1m87). De als je wat groter bent of wilt de bas liever laag hebben hangen is deze fijner.

Oh ja, wat zeker niet onbelangrijk is: hij ziet er in werkelijkheid echt zo gaaf uit, gemaakt met lekker kwaliteitsleer :)

Peace!

Minotaur Peacemaker bass straps
Will1964 14.07.2018
Ik gebruik deze minotaur strap voor mijn basgitaren omdat die nogal redelijk zwaar zijn . Ik geniet daardoor van een optimaal speelcomfort en bovendien zijn deze straps prachtig afgewerkt en mooi om te zien .